egy újabb utazóblog - vagy majd meglátjuk, mi lesz belőle

Vándormókus útinaplója

Vándormókus útinaplója

Ezek voltak 2017 legnépszerűbb uticéljai

melyek egy részét nekem is sikerült 2017-ben felkeresni

2018. január 04. - vándormókus

2017-legnepszerubb-uticelok-repjegyhu.jpgJött a napokban egy levél valamelyik utazási irodától 2017 legnépszerűbb uticéljaival. Reklámozni nem akarom őket, úgyhogy nem is ezzel a részével akarok foglalkozni. De a lista talán érdekes lehet és ha már van egy lista, nézzük, hogy én hol is voltam ezek közül 2017-ben (vagy korábban)...

Ez tehát a lista (vastagon, ahol 2017-ben jártam:

  1. London, Anglia
  2. Róma, Olaszország (nem tavaly, de voltam már)
  3. Berlin, Németország
  4. Párizs, Franciaország (nem tavaly, de voltam már)
  5. Barcelona, Spanyolország (nem csak tavaly, de tavaly is voltam)
  6. New York, USA
  7. Amsterdam, Hollandia
  8. Brüsszel, Belgium (tavaly nem, de voltam már párszor)
  9. Milánó, Olaszország
  10. Düsszeldorf, Németország (nem tavaly, de voltam már)
  11. Liszabon, Portugália
  12. Bangkok, Thaiföld
  13. Miami, USA
  14. Dublin, Írország
  15. Eindhoven, Hollandia
  16. Zürich, Svájc (nem tavaly, de voltam már)
  17. Dubai, Egyesült Arab Emirségek
  18. Koppenhága, Dáia
  19. Madrid, Spanyolország
  20. Phiket, Thaiföld
  21. Málta, Málta
  22. Strasbourg, Franciaország
  23. Frankfurt, Németország (nem tavaly, de voltam már)
  24. Isztambul, Törökország
  25. Köln, Németország
  26. Hamburg, Németország
  27. Malaga, Spanyolország
  28. Athén, Görögország
  29. Nürnberg, Németország
  30. Los Angeles, USA
  31. Toronto, Kanada
  32. Prága, Csehország (nem tavaly, de voltam már)
  33. Varsó, Lengyelország (nem tavaly, de voltam már)
  34. Helsinki, Finnország
  35. München, Németország (nem tavaly, de voltam már)
  36. Tel Aviv, Izrael
  37. Drotmund, Németország
  38. Velence, Olaszország
  39. Stockholm, Svédország
  40. Bukarest, Románia
  41. Nápoly, Olaszország
  42. Gran Canaria, Spanyolország
  43. Manchester, Anglia (nem tavaly, de voltam már)
  44. Catania, Olaszország
  45. Moszkva, Oroszország
  46. Nizza, Franciaország
  47. Oslo, Norvégia
  48. Funchal, Portugália
  49. Genf, Svájc (nem tavaly, de voltam már)
  50. Hannover, Németország

Kép forrása: Matador Network

Lista: repjegy.hu

Tetszett? Kövess Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://vandormokus.blog.hu/api/trackback/id/tr6613549085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása